donderdag 16 juli 2009

Spannend!

Dit wordt een spannend weekend : vrijdagmiddag naar Rekdal om huis en grond te bekijken, maar nog belangrijker: de fuiken uitzetten! In zee, hopelijk wordt het deze keer wat. We zijn al wat later in de tijd. Er is een kans dat we nog niks vangen, dat de paling alleen te vangen is als deze aan zijn/haar trek naar de Saragossazee begint. Het is in elk geval de moeite van het proberen zeker wel waard!


Spannend 2: we hebben een fantastische prachtige fenomenale auto op het oog, die we zaterdag gaan bekijken. Als die technisch in orde is, hoef ik wat mij betreft de rest van mijn leven geen andere auto meer, want dit is 'm:




























Vandaag zijn Feiko en ik wederom naar Sjøholt gewandeld. Het was nu een trip van 2 uur en stukken beter te doen met 20 C dan vorige keer met 38 C! In het fotoboek staan nieuwe plaatjes van de vorige tocht.
Verder heb ik geen nieuws, behalve dat mijn bril stuk is. Ik ben erop gaan staan, liggen, zitten, met dit als resultaat:

2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk heb ik meer en belangrijk nieuws: Feiko is al 12 (!) kilo afgevallen en ik vijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He young
    Ik bin lid fan jim blog, mar ik krij gjin eamels asto wat nijs derop setst...

    Coole auto btw.

    BeantwoordenVerwijderen