dinsdag 25 januari 2011

Skitur

Na dagen van regen was het vandaag schitterend weer. Nier geheel ombewolkt, maar de zon deed ook goed haar best. Ik heb weer eens gelanglauft, het is erg leuk maar ook vermoeiend. Ik ben twee uur bezig geweest om vanuit het dorp omhoog naar Fjellstova te komen. De afstand is ongeveer 9 kilometer, plus een hoogte verschil van 250 meter. De uitzichten zijn echt voortreffelijk.
Ik weet nu ook weer dat ik armspieren heb, dat voel ik wel. Verder ben ik niet erg moe.
Onderweg haalde een oude man mij in, hij huppelde mij zo voorbij. Ik heb goed gekeken, zodat ik nu weet hoe moet. Hoop ik.

Ik heb geen foto's gemaakt, het toestel paste niet meer in mijn jaszak.

Morgen regent het weer.

1 opmerking:

  1. neem bij een volgende tocht dan een nog kleiner fototoestel mee en maak dan eens mooie foto's.
    dan kunnen wij ook de tocht ook beleven en bewonderen.
    H & M

    BeantwoordenVerwijderen