maandag 14 september 2009

Werk


Om te laten zien wat wij nou eigenlijk zoal op een dag doen, heb ik foto's gemaakt van wat we zoal op een dag doen. Ze staan in het fotoboek, klik op de link aan de linkerkant.
Verder heb ik ook honderdduizend foto's van Poes a.k.a. Schnautzi gemaakt, die staan er ook op. Poes heeft een voorliefde voor loshangende draadjes, ook van vishengels. Een paar dagen geleden had hij het al voor elkaar om een dikke haak in zijn achterpootje vast te rijgen...Wij met Poes naar de dierenarts, poes onder narcose en in 3 seconden was de haak eruit. Poes is de hele nacht slaapdronken geweest, maar een dag later huppelde hij alweer in het veld. Weer een dag later was hij kennelijk alles weer vergeten en kreeg wéér een haak in zijn andere pootje! Gelukkig zag Feiko het gebeuren en samen hebben we Poes geopereerd. Ik vast houden en Feiko de haak doorknippen en door het pootje drukken. Hij had al een dikke antibioticaspuit gekregen van de dierendokter, en nu is Poes helemaal weer in orde. We hebben alle haken maar van de hengels afgeknipt...
Ook maak ik elke ochtend een foto van het uitzicht uit de caravan, dat verandert per minuut naar gelang het weer.

3 opmerkingen:

  1. Hey, als feiko in een betonfabriek werkt kan hij wel een soort prefab bunkers gaan maken, of een soort bunkerbouwdozen. Als je het over een gat in de markt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Poes skattig op die iene foto, mar ik sjoch fierder gjin poezefoto's?
    Poes hjir is ek skattig :).

    Gr Lu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh ik kin no wol onder myn account poste, raar!

    Is Poes syn/har pootje alwer oké?

    BeantwoordenVerwijderen